Saturday, February 14, 2009

~ Special Gift Part 111~

ok uolsss. saya nak lunaskan permintaan si yun dulu.. dia nak tgk kotak hexagon kat blog aku ni...so inilah picnya uolss.. Harganya sebiji RM 29.00 jer..


ni plak uolss.. kipas kayu..Sgt sesuai untuk dimasukkan didalam paper bag semasa kenduri kendara.. panas-panas terus buka berkipas ...





Dan satu lagi uollss.. kalau ada sesiapa yang berminat ngan beg tali kait ni kan .. sgt sesuai untuk bersantai.. ataupun kalau yang up sikit kan nak beri special gift untuk meja makan beradap kan.. atau pun VIP kan sangatlah sesuai..



Harganya Satu RM 15.00














Yang ni plak.. Satu RM 20.00


Oklah uolss.. inilah saje yang sempat aku upload. semua benda ni sangat sesuai untuk special gift di majlis perkahwinan/pertunangan/potong jambul/lenggang perut/doa selamat dsbnya... kalau nak order byk pun boleh.. nak order satu pun boleh.
Caj pos plak maksimum RM 10.00.
kalau nak beli satu je boleh gak tapi kena bayar pos RM 5.00 yerkk..
Macam biasa kalau berminat call atau sms je kat aku 012-2792008 ( ina )
Bank yang diiktiraf adalah Maybank dan CIMB jer...
kalau area Pusat Bandar di Jalan Sultan Ismail dan Tempat tinggak di Kajang aku boleh hantar je by hand tanpa caj pos...

Amacam berminat tak?... bukan apa uollss... dulu-dulu gift org beri sabun, telur, buah dsbnya masa majlis kahwin kan nows dan moden sikit.. they all dah mula beri benda-benda ni untuk diisi dalam paper bag.... Klazzzzzzzz kan... up sket...

5 comments:

izman said...

cantik gak. kalau nak nanti aku cari ko.

aNIe said...

hi...semua tu you buat sendiri ke...? Hmmm ...rajinnya...

CuTeMiUt78 said...

ish... cantik ler kotak tu.. cam berkenan la plak.. anyway kita dah exchange link blog ni k

*SiRibenMerah said...

u, i nak beli box hexagon tuh..tapi minggu depan la baru leh beli.. hehehe.. maklumlah.. hujung2 bulannnnnn~

yaya othman said...

i loike the hexagon box!! maybe bile2 bole order!